منتديات الأحباب
انت غير مسجل بالمنتدى ... يرجى التسجيل
منتديات الأحباب
انت غير مسجل بالمنتدى ... يرجى التسجيل
منتديات الأحباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات الأحباب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
انتبهوا : اليكم الخبر السار انتهينا تقريبا من منتدانا الجديد www.internetgate.info يمكنكم الأن البدء مع الناس الأخرين فى المشاركة بالمواضيع و الأراء
قريبا جدا سننشأ على الموقع جزء مخصص للفيديوهات كمثل YouTube بل افضل فى التصميم و بعد بنائه تستطيعون بعدها رفع فيديوهاتكم

نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
RoofMan2008
مؤسس الشبكة
مؤسس الشبكة
RoofMan2008

ذكر
مستوي الانذار : 0%

نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Empty
مُساهمةموضوع: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 8:13 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا شباب و بنات منتدى الأحباب
انا اولا عايز اشكركم على مجهودتكم لنشر المنتدى و ذلك بموضوعاتكم الى بتعملوها لأنها بتنزل على محركات البحث زى ( Google , Yahoo , MSN ) و عشان نتشهر اكتر و اكتر لازم مواضيعنا تزيد عشان المحركات ديه تخدها و تحطها عندها و ده حيخلى الأعضاء تخش المنتدى اسرع. Happybirth
تانى حاجة عايز اتكلم عنها ان منتدانا مفتوح حتى للزوار يعنى ممكن اى زائر يشوف مواضيعنا و لينكاتنا و كل حاجة بس ميقدرش يرد ولا يشارك معانا خالص. nostop
طب و انا عملت كده ليه مخلتهاش ليه لازم تعمل عضوية ؟؟ حقولكوا ليه : عشان محركات البحث تعتبر زائر fkra لو انا قافل المنتدى على الزوار يبقى محركات البحث مش حتاخد مواضيعنا و مش حتقدر تتعامل مع منتدانا و بالتالى حتتجاهلوا crazy
طب واحد حيقولى طب لينكاتنا كده بتتسرق و مواضيعنا بتتسرق حقولوا اوك معاك بس لو بصينا لها من نظرة تانية حنقول فيها اننا لو قفلين المنتدى يقدر الى بيسرق يعمل عضوية و يسرقنا برضوا و كده يبقى خسرنا مواضيعنا و كمان محركات البحث لكن لو فتحينوا مش مشكلة الى يسرق يسرق لأن محركات البحث سجلت موضوعنا بتاريخ قبل موضوعه الى سرقوا مننا يعنى احنا الأصل Shit hahaha BigSmile
و بعدين احنا مش عيزين اعضاء لا تشارك فى المنتدى angz
مش بكتر الأعضاء بل بفاعلياتهم و الدليل كام عضو عندنا فى المنتدى حاليا 179 تقريبا كام واحد منهم نشيط بتاع 25 واحد بس و المنتدى اهو متظبط الى حد ما wow wow
بالنسبة للأعضاء الى عيزة تحمى الروابط الى فى مواضيعها الموضوع ساهل و انا ضيفت الجزئية ديه فى لوحة المواضيع Swing Swing
الشرح : 1. عندما تكون فى لوحة الكتابة الخاصة بالمواضيع او الردود ستجد زر اسمه (آخر) اشطة
2. علم على الرابط الذى تريد اخفائه و اختر من قائمة (آخر) اخفاء
3. ضع فوق الرابط الذى اخفيته اى جملة توضح انه هناك رابط مخفى
مثال : هنا يوجد رابط بعد ردك على الموضوع سيظهر لك
و ان لم تجد زر (آخر) هذا هو كود اخفاء الرد الخاص بمنتدانا
الكود:
 [hide] The Link [/hide]
دلوقتى احنا ناقشنا افكارى لنشر المنتدى يا ريت لو كل واحد فيكم يشارك بفكره بس يكون فكر سليم و موضوعى و يمكن تطبيقه شكرا لكم flos flos
http://silkroad.shareblog.net
Pegasus
مشرف
مشرف
Pegasus

ذكر

نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Empty
مُساهمةموضوع: رد: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 2:59 pm

أحمد عندك حق لازم نزود المواضيع و نهتم شوية بالمواضيع الفيها داونلود عشان الى بيعمل بحث على محرك بحث بيبقى عايز حاجة معينة يعنى أنا شايف هنا كلوا مهتم بمواضيع النقاش و الحب والغرام ده كويس بس بردوا لازم شوية داونلود ......
http://www.alex2009.yoo7.com
Pegasus
مشرف
مشرف
Pegasus

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 3:06 pm

وكمان الأعضاء ممكن يحموا مواضيعنا بكل سهولة يعنى أى حاجة حيرفعوها يحتوا جوة ملف الرار أسم المنتدى و أسمه وكمان بعد ميخلص رفع ياخد الروابط ويضعها فى موقع حماية ذى ده WWW.takemyfile.com
وجوة الموقع ده بيحت الرابط وكمان يكتب أسم المنتدى فى الصفحة وكدا مستحيل حد يسرق حاجة عليها أسم المنتدى ولو سرقها حتبقى دعاية لينا .....
Pegasus
مشرف
مشرف
Pegasus

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالثلاثاء سبتمبر 02, 2008 3:07 pm

وعلى فكرة أنتا لو عايز تشوف مثال حتلاقى فى مواضيعى كل الروابط محمية
RoofMan2008
مؤسس الشبكة
مؤسس الشبكة
RoofMan2008

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالأربعاء سبتمبر 03, 2008 7:40 am

شكرا ليك يا بسام على افكارك و انا لحظت كده بردوا و انا بعد كده ححمى مواضيعى بيه و كمان بردوا الى عايز يستخدم كود اخفاء الروابط بتاع المنتدى استخدموه بردوا
http://silkroad.shareblog.net
RonyGirl
مشرف
مشرف
RonyGirl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)   نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول) Emptyالجمعة أكتوبر 03, 2008 1:13 pm

طبعا هوا كل الى انتوا قلتوه صح
بس انا مليش فى الافكار دى

بس الى اقدر عليه انى اعرف صحابى كلهم و اخليهم يشتركوا معنا
زى ما عملت مع عبلة
قلتلها نبقى مع بعض و كده
وهيا قالتلى اشطا

يعنى اقصد انه مش لازم ننشر المنتدى على النت و بس
و كمان برة النت نقول لصحابنا كلهم

نقاش مهم حول كيفية نشر منتدانا على الأنترنت (رجاء من كل عضو او مشرف الدخول)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تتأكدين أنه يحبك...الدخول للبنات فقط رجاء
» قصة مشرف راح يخطب
» اسئله للقادرين الدخول اختيارى ولكن الاجابه اجبارى
» الدخول للجريئ فقط
» السؤال المحرج ( الدخول اجبارى ) ؟؟؟؟؟؟؟