منتديات الأحباب
انت غير مسجل بالمنتدى ... يرجى التسجيل
منتديات الأحباب
انت غير مسجل بالمنتدى ... يرجى التسجيل
منتديات الأحباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتديات الأحباب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  
انتبهوا : اليكم الخبر السار انتهينا تقريبا من منتدانا الجديد www.internetgate.info يمكنكم الأن البدء مع الناس الأخرين فى المشاركة بالمواضيع و الأراء
قريبا جدا سننشأ على الموقع جزء مخصص للفيديوهات كمثل YouTube بل افضل فى التصميم و بعد بنائه تستطيعون بعدها رفع فيديوهاتكم

الدورات الحصرية !!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pegasus
مشرف
مشرف
Pegasus

ذكر
مستوي الانذار : 0%

الدورات الحصرية !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: الدورات الحصرية !!!!!   الدورات الحصرية !!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 05, 2008 12:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم
يا أعضاء منتدى الأحباب أنا طبعا حخلص دورة صناعة الويندوز و بعد كدا فى دورة حصرية جدا على كيفيى التعديل على لعبى Gta الى محدش عدل عليها غير 2 أحنا حنعدل عليها أنشاء الله هى دورة كبيرة وصعبة جدا أصعب من دورة التعديل على ويندوز بكتير بس كلوا بيتيسر بأمر الله و لو لأيت وقت فاضى بما أنى داخل على العام الدراسى و أنتم عارفين ثانوى مبيبأش فى وقت بس أحاول بردوا أعمل دورة لصناعة سيرفر خاص و أون لين فى كال بس يا رب ألاقى وقت لكل ده ولو مفيش يجمعنا صيف ثانى وأشفكم فيه على خير أن شاء الله ...
http://www.alex2009.yoo7.com
RoofMan2008
مؤسس الشبكة
مؤسس الشبكة
RoofMan2008

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الدورات الحصرية !!!!!   الدورات الحصرية !!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 05, 2008 1:20 pm

مشكور يا بسام و مستنين دوراتك التانية و على فكره انا عامل سرفر خاص بسلك رود و حرفعوا ليكم و انا تقريبا قربت اخلصوا كأنك فى سلك بظبط و ينقع يدخل معاك ناس وكده قريبا سأنتهى منه و على فكره كمان برنامج SRO Seller Version 3.00 بتاعى طلع حيطول جامد لأنى اكتشفت نظام للداتابيز جديد و حبتدى ابنيها بيه من اول و جديد الصيف الجاى حينزل بأذن الله
http://silkroad.shareblog.net
Pegasus
مشرف
مشرف
Pegasus

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الدورات الحصرية !!!!!   الدورات الحصرية !!!!! Emptyالجمعة سبتمبر 05, 2008 6:26 pm

العفو يا أحمد على أيه و أنا أنشاء الله حكون أول المشتركين معاك فى البريفت سيرفر بتاعك على سيلك رود بس قولى أبليها و كمان عايز أشوفك قريب و أنا كمان بدأت شغل على صناعة السيارات فى GTA وحعمل هامر وحاجات جامدة جدا و طبعا أسم المنتدى فيها بس يا رب وقت أكملها فيه رمضان وقتوا ضيق جدا جدا و على برنامج بتاع سيلك رود أن شاء الله حتخلصوا علطول و ربنا معاك يا برنس... و أرجوا من العضاء و المشرفين يتجاوبوا معانا و يسيبوا لعبة التحدى بين البنات و الشباب أكس أو و الهيافة دية و يرفعوا حاجات كتير عشان ذى منتا أولت عايزين جوجل يجبنا فى السيرش فى الأول
http://www.alex2009.yoo7.com

الدورات الحصرية !!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» القنبلة الحصرية وصلت الكلينت الجديد Legend III Plus برابط واحد مباشر +شرح بالصور